Mönster till virkad nallebjörn

 
Jag har länge velat designa och virka en helt egen nallebjörn. Men som ni kanske vet är det inte bara att göra, utan idén måste först komma till en innan man vet hur man ska göra. Konstigt nog kom idén till mig igårkväll och huxflux hade en nallebjörn skapats (det tog ju många timmar innan den var klar såklart). 
 
När jag ser denna nallebjörnen ser jag en miljon olika accessoarer framför mig. Olika färger och olika uttryck.
 
Mönstret för nallebjörnen säljer jag i min etsyshop: www.etsy.com/shop/kimfriis, där finner ni även nallen. 
 
Jag hoppas ni är lika taggade som mig på att se denna nallebjörn med olika huvudbonader, kläder osv.
 
Virka lugnt!
0 kommentarer publicerat i virkmönster
Taggar: amigurumi, amigurumidesigner, barnrum, barnrumsdetaljer, crochetbykim, etsy, handgjord, nallebjörn, tradera, virkadleksak, virkadnalle, virkapåbeställning, virkmönster