Virkad lejon bitring

Ni kanske känner igen denna?
Det är ett mönster som jag designade för ungefär 1 år sedan. 
Men nu har jag bestämt mig för att att göra om alla mina bitringsmönster med broderade ögon. 
Jag har även några nya bitringar som kommer upp på hemsidan inom kort. 
 
Detta lejon är ett ganska så snabbt projekt att göra. 
Och perfekt att ge bort som doppresent eller som julklapp till dom minsta. 
 
Virkbeskrivningen finns att beställa här. 
 
 
 
Det som du behöver är:
* Virknål 2,5 mm 
* Bomullsgarn t.ex. RAINBOW COTTON 8/4 
* Stoppning t.ex. POLYESTERSTOPPNING
* Bitring t.ex. TRÄRING
* Bjällra t.ex. PLASTBJÄLLRA
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i virkat
Taggar: amigurumi, amigurumi lejon, amigurumi virkmönster, baby shower, bitring, crochetbykim, handgjord, julklapp, julklappstips, lejon, lejon bitring, leksak, teether, träring, virkmönster