Fiskmås verkstad

 
De senaste dagarna har jag virkat fiskmåsar. Kanske inte det sötaste djuret vi har, men så roligt att virka. 
 
När jag kom på idén att virka en fiskmås hade jag ingen aning om att den skulle bli så populär som den har blivit runt om i världen. Flera ggr i veckan taggas jag av olika virkare som just virkat denna krabat. Så himla roligt! Och jag är så tacksam över detta :) 
 
 
Här är några av era virkade fiskmåsar :) 
 
Jag har gjort en anslagstavla på Pinterest där jag har sparat alla era verk som jag hittat på instagram.
 
Ni hittar era verk och andras verk här: 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i AMIGURUMI
Taggar: amigurumi seagull, amigurumi virkmönster, crochet seagull, diy, fiskmås, pyssel, scraps the seagull, seagull, seagull, virka, virkmönster, zoomigurumi, zoomigurumi 7